POLITIKA KVALITY V KÚPEĽOCH SLIAČ
Poslaním našej spoločnosti je poskytovať služby vysokej kvality v oblasti kúpeľnej starostlivosti a všetkých foriem pobytov, vrátane celého komplexu súvisiacich činností smerujúcich ku spokojnosti klientov. Vyžaduje si to komplexnú investíciu do technickej infraštruktúry, implementáciu nových postupov v manažmente, ktoré budú viest' k zefektívneniu firemných činností a zvýšeniu firemnej výkonnosti.
Naplnenie tohto poslania budeme dosahovať systematickým zameraním sa na:
- zvyšovanie spokojnosti zákazníka a plnenie jeho požiadaviek a očakávaní,
- zvyšovanie efektívnosti a účinnosti systému manažmentu kvality s dôrazom na trvalé zlepšovanie jednotlivých procesov,
- kvalitu vzťahov vo vnútri spoločnosti a vzťahy spoločnosti s jej okolím na princípe otvorenosti, poctivosti a zodpovednosti, s cieľom vytvorenia vyváženého, transparentného a kvalitného prostredia,
- využívanie tradičných, generáciami overených liečebných postupov založených na špecifikách našich prírodných zdrojov, pri súčasnom aplikovaní moderných balneoterapeutických liečebných metód,
- ponuku preventívnych a rehabilitačných programov podľa potrieb jednotlivých obchodných trhov so zameraním sa na komplexnú kontrolu a na základe výsledkov na zostavenie programov liečby,
- trvalé zvyšovanie kvalifikácie pracovníkov s vedomím, že kvalita ľudských zdrojov je jedným z rozhodujúcich atribútov zabezpečenia spokojnosti našich zákazníkov pri ich pobyte,
- starostlivosť o zdravie, bezpečnosť práce a pracovné prostredie, ako neoddeliteľnú súčasť systému manažérstva kvality.
V Kúpeľoch Sliač sa zaväzujeme vytvárať primerané podmienky na implementáciu politiky kvality a spolu s našim personálom sa zaväzujeme politiku kvality trvale uplatňovať a napĺňať prostredníctvom plnenia cieľov tejto politiky.